Newslettery
#2 🔥 Tajemství úspěchu odhaleno! Zjistěte, jak dosáhnout svých cílů s NLP 🚀
Otázka týdne
Víte, kdo je autorem níže uvedeného výroku?
„Jste pánem svého osudu. Můžete ovlivňovat, řídit a ovlivňovat své okolí. Svůj život můžete udělat takový, jaký ho chcete mít.“
a. William Walker Atkinson
b. Napoleon Hill
c. Wayne Dyer
Odpověď najdete na konci Newsletteru.
V tomto newsletteru se dozvíte
• Jak si stanovit své cíle a z jakého důvodu je důležitá pozitivní formulace
• Co jsou Meta programy a jak jsou spojeny s dosahováním cílů
• Kde a kdy proběhne ZDARMA webinář: "Jak zvýšit své příjmy z podnikání."
• Co je Rámcování a jak ho využít při koučováí
• Co si určitě nenechat ujít v následujících dnech
• Kde hledat svého ideálního klienta
• Motivační citát a z něj plynoucí uvědomění na následující týden
• Odpověď na otázku😊
Tip pro osobní změnu
V minulém newsletteru jsem psala, že základem osobní změny je VIZE.
🚀 Máte velkou vizi, ale nevíte, jak ji uskutečnit? Nenechte své sny jen tak uletět! 🌠
Často se stává, že máme hlavu plnou skvělých nápadů a představ o tom, čeho chceme v životě dosáhnout. Ale bez konkrétních kroků a cílů zůstávají tyto vize pouhými sny. Abyste svou vizi proměnili ve skutečnost, je důležité stanovit si jasné a měřitelné cíle.

Začněte tím, že svou vizi rozdělíte na menší, zvládnutelné části. Definujte si dlouhodobé a krátkodobé cíle, které vás povedou správným směrem. Každý cíl by měl být SMARTEP:
S – specifický
M – měřitelný
A – akceptovatelný/dosažitelný
R – reálný
T – termínovaný
E – ekologický (vhodný pro danou osobu)
R – pozitivně formulovaný
Pozitivní formulace je velmi důležitá, protože naše mysl si neumí nepředstavit. Typickým příkladem je „nemyslete na růžového slona“, kdy si naše mysl nejprve slona vybaví a teprve poté se ho snaží vymazat. Přestože se nám to může zdát jako jednoduchý fakt, existuje mnoho lidí, kteří si své cíle stanoví v negativních formulacích.

Například: „Přestanu kouřit.“, „Nechci být nervózní při prezentacích.“, „Nebudu se obávat o svoji budoucnost.”.
V jejich mozku se nejprve objeví ta část věty, která je po slovíčku "ne" a teprve poté jejich mozek začne tuto část dávat pryč. Oni sami si tedy programují negativní výsledky. Často jsou to lidé, kteří se primárně svým přemýšlením a jazykovým vyjádřením zaměřují na to, co by nechtěli, aby v jejich životě nastávalo.
Pokud tedy někdo řekne: „nechci být nervózní na prezentacích“ je potřeba tuto větu přeformulovat do věty „při prezentacích budu sebevědomý a klidný“. Může se to zdát jako hra se slovy, ale rámcování výsledku do pozitivní nebo negativní formy má zásadní vliv na jeho finální dosažení.
Přemýšlejte o tom, co chcete, a ne co nechcete.
Po stanovení cíle si vytvořte svůj individuální akční plán a určete si konkrétní kroky, které musíte podniknout, abyste své cíle splnili. Pravidelně svůj pokrok vyhodnocujte a případně upravte svou strategii. Nebojte se požádat o pomoca podporu svého okolí.
Pamatujte, že cesta za splněním vašich snů nemusí být vždy snadná, ale stojí za to! 💪 S jasně definovanými cíli, odhodláním a vytrvalostí můžete dosáhnout čehokoli, co si vytyčíte.
NLP okénko
Řada lidí spojuje Neuro-lingvistické programování s různými technikami a postupy. Tento úhel pohledu je správný, ale NLP je také o myšlení, rozhodování a chování lidí.
Jedním ze způsobu, jak pochopit sebe i druhé osoby, jsou NLP Meta programy.
Co jsou NLP Meta programy?
Meta je v NLP vždy „něco nad“, např. Meta pozice je „pozice nad pozicemi“, Meta technika je „technika nad technikami“...
👉 Meta program je tedy "program nad programy" a můžeme si ho představit jako typologii osob.
👉 Meta programy ovlivňují způsob, jak nahlížíme na určité situace:
Čeho si všímáme a jak následně reagujeme:
✅ jak se v určitých situacích chováme a cítíme
✅ jak o určitých věcech přemýšlíme a následně hovoříme
✅ kam zaměřujeme svoji pozornost
Jedním ze základních je Meta program SMĚRU
Každý z nás má jiný motor, který nás pohání k dosahování našich cílů.
Někteří se zaměřují na to, čeho chtějí dosáhnout (směřují k cíli), zatímco jiní se soustředí na to, čemu se chtějí vyhnout (směřují pryč od problémů). Oba přístupy mají své výhody i úskalí.
Ti, kteří se orientují směrem k cíli, mají jasnou vizi a hovoří pozitivním jazykem. Jsou skvělými vizionáři a umí ostatní nadchnout pro své nápady. Na druhou stranu, mohou někdy přehlížet potenciální překážky na cestě.
V rámci obchodu je vhodné těmto lidem vyzdvihovat, co nákupem získají a jaké benefity jim bude přinášet.
Naopak ti, kteří se orientují směrem od problémů, jsou výbornými řešiteli krizí. Dokáží identifikovat hrozby a efektivně je eliminovat. Pokud se však příliš zaměřují na problémy, mohou přehlédnout příležitosti a ztratit motivaci po vyřešení krize.
U těchto osob se při nabídce zaměřujte na to, čeho se nebudou muset obávat. Co jim váš produkt nebo služba vyřeší.
Zamyslete se, jakým směrem přemýšlíte vy. V čem je to pro vás přínosné a v čem naopak limitující?

Nový webinář ZDARMA
již 13. 6. 2024
Podnikáte a řešíte, jak zvýšit své příjmy? Přesně pro vás jsme připravili ZDARMA webinář: Jak zvýšit své příjmy z podnikání
Kdy: 13. 6. 2024 v 10:00
Jak: on-line videokonference přes Zoom
Webinář povede: Ing. Jitka Ďuricová

Odhalíte zde skryté rezervy ve vašem podnikání, které vám brání dosahovat vysněných cílů a zjistíte, co potřebujete dělat jinak, abyste své příjmy zvýšili na požadovanou úroveň.
Na webináři poznáte 3 klíčové marketingové strategie, které vedou dlouhodobě ke zvyšování příjmů.
A to není všechno! Dozvíte se, jak současně využít techniky Neuro-lingvistického programování (NLP) pro dosažení ještě lepších výsledků.
Na webináři se naučíte:
✅ 3 klíčové marketingové strategie, které vedou ke zvýšení příjmů.
✅ Konkrétní kroky, jež potřebujete v každé strategii udělat.
✅ Jak do jednotlivých kroků zakomponovat techniky Neuro-lingvistického programování.
✅ Z jakého důvodu je kombinace on-line marketingu a NLP důležitá.
Webinář propojuje osvědčené postupy on-line marketingu s technikami Neuro-lingvistického programování způsobem, jaký jste ještě neviděli a nezažili.
Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost a přijďte se naučit ověřené strategie, které fungují a zvýšit své příjmy na požadovanou úroveň.
Vyhraďte si čas, registrujte se na webinář a udělejte další z kroků pro úspěch vašeho podnikání.
Přihlásit se můžete zde: >> Přihlásit se na webinář<<
Pokud vás zajímá, zda bude k dispozici záznam, tak ano – všichni dopředu přihlášení účastníci dostanou na 24h přístup k záznamu.
Účast na videokonferenci má omezenou kapacitu. Po jejím naplnění nebude možnost se ke konferenci připojit!
Koučování
Rámcování jsou speciální koučovací otázky, kterými změníte úhel pohledu daného člověka na určitou situaci.
Jedna z mých oblíbených otázek je z oblasti časového rámcování. Tuto otázku používám ve chvíli, kdy se domnívám, že u klienta nejde až tak moc o „důležité“ téma, ale spíše o „aktuální“ téma.
Může jít o situaci/událost, která je pro něj v současné situaci velmi prioritní, ale z dlouhodobého horizontu není nijak významná. A jak tato otázka zní?
„Jak moc významná tato situace/událost bude v horizontu dalších 5i let Vašeho života?“
Časový horizont i formulaci otázky je možné samozřejmě upravit. Snížení času z 5 let na 1 rok povede k dalšímu přehodocení důležitosti a významnosti.
Jak poznat, kdy uvedenou otázku použít?
✔️ Při koučování hodně záleží na rapportu s klientem a jeho kalibraci. A také na souvislosti aktuálního téma s těmi minulými.
✔️ V běžném životě tuto otázku dávám druhým lidem ve chvíli, kdy vnímám, že se příliš věnují nepodstatným oblastem.
✔️ U sebe si ji kladu v situacích, kdy se přistihnu, že se zaobírám nepodstatnými věcmi.
Tato otázka nám dává nadhled nad situací a schopnost uvědomit si ty opravdu důležité oblasti v našem životě.
Nenechte si ujít
Již 1. 7. 2024 začíná výcvik Rozjeďte svůj byznys on-line!

Rozjeďte svůj byznys ON-LINE
Začátek kurzu: 1. 7. 2024
Místo konání: ON-LINE
Počet modulů: 20
Rozjeďte svůj byznys je 6měsíční program, který vám pomůže nastartovat kariéru od A do Z.
Jedná se o kurz ON-LINE marketingu se skupinovým mentoringem a osobními konzultacemi.
Získáte všechny NÁSTROJE a ZNALOSTI potřebné k tomu, abyste se stali skutečným PROFESIONÁLEM ve svém oboru.
🔎 Co díky programu získáte?
✅ Kompletní přehled o fungování ON-LINE marketingu sestaveného pro rozjezd byznysu od A do Z.
✅ Jasnou marketingovou strategii a návody pro rozjetí praxe, abyste vždy měli plný diář klientů.
✅ Stanovení realistických podnikatelských cílů a záměrů, vytvoření silné osobní značky pro odlišení od konkurence.
✅ Vytvoříte si své portfolia produktů a nabídek a naučíte se, jak si určit cenu vašich služeb.
✅ Identifikujete si ideálního klienta a získáte přesnou představu o jeho potřebách a preferencích pro lépe přizpůsobené služby a nabídky.
✅ Naučíte se efektivně využívat sociální sítě pro propagaci sebe sama a svých služeb a pro budování silné komunity kolem vás.
✅ Naučíte se efektivně využívat síly e-mail marketingu pro budování vztahů a důvěry s klienty, včetně plánování a realizace e-mailových kampaní.
✅ Zjistíte, jak vytvářet strategii pro efektivní prodejní funnely a lákavé nabídky, které osloví cílovou skupinu a povedou k nákupu služeb, a to včetně získávání stálého proudu nových klientů.
✅ Seznámíte se s novými trendy v oblasti marketingu a využití umělé inteligence pro maximalizaci výsledků a snížení úsilí.
✅ Nabyté vědomosti aplikujete krok po kroku ihned do praxe.
✅ A mnoho dalšího!
Rozjeďte svůj byznys - Ideální klient
Minulý týden jste si odpověděli na otázky k tématu, kdo je váš ideální klient. Na toto téma dnes navážeme a podíváme se na to, kde ho najít na sociálních sítích.
Představte si svého ideálního klienta před sebou (ideálně jako konkrétní osobu) a odpovězte si na následující otázky:
✅ O co konkrétně se tato osoba zajímá?
✅ Na které sociální síti se nejčastěji pohybuje?
✅ V jakých konkrétních skupinách bude přítomen?
✅ Jaké články či příspěvky bude vyhledávat?
✅ Na která témata bude reagovat?
U každé otázky budte maximálně konrétní.
Pokud se váš ideální klient pohybuje ve FB skupinách, napište si aspoň 3 skupiny, ve kterých se můžete stát členem a aktivně se do nich zapojujte.
Pokud se váš ideální klient pohybuje na LinkedIn, začněte sledovat osobnosti, které již publikují na LI a obsahují témata, která váš ideální klient řeší. Začněte se zapojovat do diskuzí.
Napište si 3 příspěvky, které jsou obsahově cílené na vašeho ideálního klienta a nasdílejte je na sociální sítě, kde se váš klient pohybuje (FB skupina / Instagram / LinkedIn...).
Citát týdne

Tento krátký citát nám připomíná, že pokud toužíme po lepším světě a chceme změnu, máme skvělou možnost tuto změnu sami iniciovat.
👉 Mnohokrát se stává, že vyjadřujeme nespokojenost s tím, jaká je situace ve společnosti nebo v našem okolí.
👉 Už jste jistě nejen ode mě slyšeli, že abychom mohli skutečně něco změnit, musíme začít u sebe.
🧠 Když se věnujete NLP, přicházíte na to, že skutečná změna začíná u nás samotných. NLP nám dává nástroje a techniky, které nám umožňují lépe porozumět našim myšlenkám, emocím a chování. A to je klíč k tomu, jak se stát tou pozitivní změnou, kterou toužíme vidět ve světě.
💫 Většina z nás máme své cíle a sny. NLP nám pomáhá odhalit naše potenciální omezení a překážky, které nám mohou bránit dosáhnout úspěchu. Použitím technik NLP můžeme transformovat naše negativní myšlenky na pozitivní, rozvinout vnitřní sebedůvěru a vybudovat pevné základy pro osobní růst.
TAKŽE POJĎME SPOLEČNĚ VYUŽÍT SÍLU NLP A PRACOVAT NA TOM, ABYCHOM BYLI LEPŠÍ VERZÍ SEBE SAMÝCH KAŽDÝ DEN. AŤ UŽ JE VAŠÍM CÍLEM DOSÁHNOUT VĚTŠÍHO KLIDU, ÚSPĚCHU V PRÁCI, ZLEPŠENÍ VZTAHŮ NEBO POMOCI DRUHÝM, NLP VÁM MŮŽE POMOCI DOSÁHNOUT NAŠICH NEJVĚTŠÍCH SNŮ.
O autorovi:
Mahátma Gándgí
Byl jeden z největších politických a duchovních vůdců Indie a indického hnutí za nezávislost. Prosazoval filozofii aktivního, ale nenásilného odporu, založeného na jogínském principu ahimsá (nenásilnost), který nakonec dovedl Indii k vyhlášení nezávislosti 15. srpna 1947. Gándhí je znám ve světě pod přízviskem mahátma(महात्मा), „Velký duch“, které mu dal indický básník Rabíndranáth Thákur a v Indii také pod přízviskem bápú, „otec“. V Indii se neformálně nazývá „Otec národa“.
Odpověď na otázku
Správná odpověď je B - Napoleon Hill
Napoleon Hill (1883 -1970) byl americký spisovatel, který byl jedním z prvních producentů moderního žánru literatury věnované osobnímu úspěchu. Jeho nejznámější kniha, Myšlením k bohatství (v orig. Think and Grow Rich), je jednou z nejprodávanějších knih všech dob.
Hillova práce zkoumala sílu osobních přesvědčení a to, jakou roli hrají v osobním úspěchu a jeho charakteristickým vyjádřením:
„Cokoliv si lidská mysl dokáže představit a čemu dokáže uvěřit, toho lze dosáhnout“.
Hillovy knihy se věnují tomu, jak vzniká úspěch, a vzorcům, které jej umožní dosáhnout průměrnému člověku, a byly jich prodány miliony výtisků.
Potřebujete vědět víc?
Přihlaste se na pravidelné on-line setkání "Otázky a odpovědi" s Ing. Jitkou Ďuricovou, termíny najdete v kalendáři.